الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 راديو محطة مصر - اذاعة اسامة منيراستمع الان ومباشرة الى اذاعة محطة مصر

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
sayood
Admin
avatar

المساهمات : 722
تاريخ التسجيل : 10/03/2009

مُساهمةموضوع: راديو محطة مصر - اذاعة اسامة منيراستمع الان ومباشرة الى اذاعة محطة مصر   السبت 18 أبريل 2009, 11:18 pm

  • راديو محطة مصر - اذاعة اسامة منيراستمع الان ومباشرة الى اذاعة محطة مصر






    اذاعة محطة مصر اذاعة شبابية جديدة
    ومالكها هو الفنان اسامة منير
    ويذيع بها عدد من البرامج
    واذاعة محطة مصر اذاعة انترنت اي ليس لها تردد على الراديو العادي
    ويمكن الاستماع لها هنا
    او على الموقع الرسمي
    http://www.mahatetmasr.com



    احنا
    احنا راديو محطة مصر - اذاعة مصرية من مصر
    لكل العرب في مصر و خارج مصر
    .احنا راديو علي الانترنت يمكن مش الاول بس اكيد مختلف
    عملها اسامة منير
    علي راديو محطة مصر هتعيش جو مصر
    و عشان كده احنا
    اذاعة شبابية
    فيها اجدد و كل الاغاني العربية
    اسكتشات كوميدية
    مايتوصاش Talk show
    هتلاقي برامج قبل كدة ماسمعتهاش
    مذيعين و مذيعات قريبين منك ماتنساش
    و علي راي المثل تعرف محطتنا - اعرفها
    سمعتها - لا - بقي ما تعرفهاش
    و اللي مايعرفناش قوله ان احنا محطة مصر
    عيش جو مصر
    بنخاف مش قوي- بنحب قوي - بنحس قوي قوي
    هتحس ان احنا معاك في بيتك - و فسحتك و شركتك
    وغنوتنا لازم تبقي غنوتك
    لغتنا لغتك الهمزة 2 وال ح 7 والعين 3
    محطتنا محطتك
    (محطة مصر عيش جو مصر )
    للاستماع الى المحطة يرجى الضغط على الرابط التالى:



    http://nogoomfm.blogspot.com/2009/04/blog-post_4215.html

    sayood
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://el7anon.7abibomri.com
 
راديو محطة مصر - اذاعة اسامة منيراستمع الان ومباشرة الى اذاعة محطة مصر
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: ***(((المنتــدىالترفيــــهى))))**** :: ***((سماع الراديو ومشاهدة القنوات الفضائية مباشرة))**-
انتقل الى: